Рекомендована література


1.Бадер, В. І. Розвиток зв’язного мовлення молодших  школярів / Валентина Іванівна Бадер. – К. , 1997.

2.Великий тлумачний словник сучасної української мови  /  [Уклад. і голов. ред. В.Т. Бусел.].— К. :  Ірпінь:  ВТФ "Перун", 2005.

 3.Головко, І. А. Формування вмінь і навичок молодших школярів складати твори – міркування/  І.А.Головко // Початкова школа.  -  1999.     -    № 8. – С . 41 – 44.

 4.Лещенко, Г. П.  Комунікативно – діяльнісний підхід до проведення уроків розвитку зв’язного мовлення/ Г.П. Лещенко // Початкова школа . – 2003. – № 12. – С . 5 – 7.

5.Луценко, І. О. Культура мовленнєвого спілкування: зміст  і  методи   роботи/ І.О.Луценко // Дошкільне виховання . – 2004 . - № 5. –    С. 10 – 12.

6.Москаленко, Н. А. Застосування ігрових та мовленнєвих ситуацій / Н.А.Москаленко  // Початкова школа. – 1990. - № 2. – С. 24 – 26 .

7. Притулик,  Н. В. Комунікативний потенціал уроків з дитячою книгою / Н. В. Притулик //  Початкова школа. – 2003. - № 6. – С. 14 – 17.

8. Трунова,  В. А. Мовленнєві ситуації як засіб формування комунікативних умінь /  В.А. Трунова   //  Початкова школа . – 1988. - № 7. –  С. 27 – 28.

9. Варзацька,  Л.О. Активізація мовленнєвої діяльності учнів / Л.О.Варзацька  // Початкова школа. – 1991-№2 – С. 23 -28.