1.Бадер, В. І. Розвиток зв’язного мовлення молодших школярів / Валентина Іванівна Бадер. – К. ,
1997.
2.Великий тлумачний словник сучасної української
мови /
[Уклад. і голов. ред. В.Т. Бусел.].— К. : Ірпінь:
ВТФ "Перун", 2005.
3.Головко, І. А.
Формування вмінь і навичок молодших школярів складати твори – міркування/ І.А.Головко // Початкова школа. -
1999. - № 8. – С . 41 – 44.
4.Лещенко, Г. П. Комунікативно – діяльнісний підхід до
проведення уроків розвитку зв’язного мовлення/ Г.П. Лещенко // Початкова школа
. – 2003. – № 12. – С . 5 – 7.
5.Луценко, І. О. Культура мовленнєвого спілкування: зміст і
методи роботи/ І.О.Луценко //
Дошкільне виховання . – 2004 . - № 5. –
С. 10 – 12.
6.Москаленко, Н. А. Застосування ігрових та мовленнєвих
ситуацій / Н.А.Москаленко // Початкова
школа. – 1990. - № 2. – С. 24 – 26 .
7. Притулик, Н. В. Комунікативний потенціал уроків з
дитячою книгою / Н. В. Притулик //
Початкова школа. – 2003. - № 6. – С. 14 – 17.
8. Трунова, В. А. Мовленнєві ситуації як засіб формування
комунікативних умінь / В.А. Трунова //
Початкова школа . – 1988. - № 7. –
С. 27 – 28.
9. Варзацька, Л.О. Активізація мовленнєвої діяльності учнів
/ Л.О.Варзацька // Початкова школа. –
1991-№2 – С. 23 -28.